Thursday, November 4, 2010

BANJIR oh BANJIR!

hohoh.. skg ni mmg da konpom ak x jd p lepak2 penang..
banjir da trok da.. kedah pon sume nek air.. huhu..
x kesah pon psl x jd lepak penang tu..
tp lg kesah pd krisis yg sdg d'hadapi oleh student2 uitm arau skg ni..
adeh.. dah le air xde.. letrik pon x kuat.. mybe kene cut gak..
then mknn pun kurang.. kdai jual megi pon smpai xde stok! ape kes???
da r plak tu,yg plg trok.. huhuhu..
duet xdak!!! d'saat ak sdg mnaip entry ni,dlm wallet ak tgl 5kupang je..


adeh.. seb bek td g ble roti ngn roomate.. tu je r mknn kami utk sok...(n x taw smpai ble)..
roomate ak sorg je yg ade cash ag..
iaitu s'byk 3 rgit.. tu pun dye dpt duet tu stlh ak m'byr utang 3rgit dye coz ak pinjm utk beli nasi ayam berempah.. hahahaha..
atm sume xde duet.. atm kt arau pun xde duet.. kangar plak banjir truk..
adoi.. da r tgh exam..
bdn ak ni pon da sakit2 asyek dok agkut air dr lori water supply..
student2 pon pakat2 mandi di bangunan2 kuliah,kompleks sukan,dan juga pejabat HEP ye..
sgt meriah.. habaq mai ckit U mana yg pnh wat acara mcm ni..?? hohoh..
hebat x???
mak bapak kami,t'utamanye yg jauh2 cam ak ni,hanya mampu bdoa,text n cl anak je tiap saat..
dok risaw la.. anak x mkn.. xde duet.. huhuhuhuhu..
ksian x kami?? ksian x??? ksian la wey! hohoh..
tp xpela.. ni suma ujian.. ade hikmah d'sbalik sume ni..
kte kene ingt,kt luar sana tu,lg rmai yg kebulur dr kte..
lg rmai yg x dpt ase kmudahan api air cam kte..
lg ramai yg xde duet dr kte..


kte ni kene uji sat je.. x t'bnding pon mcm diorg..
so,BERSYUKURLAH..


mudah2an student2 uitm perlis sume berjaya mhadapi final exam dgn tabah wlu ditimpa ujian..,
n seterusnya mnerima khabar gembira utk result anda nnt.. amin ya rabbalamin..
:)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...