Saturday, February 5, 2011

DOWN!

Malam ni sejuk sangat.. x sanggup nak g mandi..
Tp badan masam giler.. Bau sushi melekat..
SUSHI lg??
ye.. keja kt sushi lg..
baek hati tlg bos x ckup staff for CNY..
Even cuti mid sem just seminggu..
SEMINGGU..
Assigment x buat lg.. isyk..
Ok2.. Bkn sbb rajin nak tlg bos..
TOLONGLAH!
Sbb duit la ni kan why?? ye la..
Ada peluang dpt duit,xkan aku tolak punyer.. Bkn sng nk dpt duit.. Kan?
So bila aku penat,tlg la.. aku x buat teruk..
aku MEMANG PENAT..
Penat cari duit.. Tp sabar sbb bkn org senang..
X dilahirkan dlm family yg mak bapak gaji RM1.5k ke atas..
MAK BAPAK k.. Bukan BAPAK JE..
X penah merasa naik kereta yg mak bapak drive..
MAK BAPAK drive k.. bukan MAK BAPAK punya kereta..
Kat kampus,study,60% duit pinjam,30% duit aku,10% duit mak abah..
Kaya kan mak abah aku??

X la,bukan nak ckp pasal mak bapak aku.. Aku ok je macam ni.. Asalkan diorang sayang aku..
So kalau ada sapa2 nak sound aku,perli aku,sebut pasal duit aku,fikir 2 kali k..
Aku penat,aku terasa,aku nak sgt ada org yg selalu dengan aku,bagi aku semangat,biar hilang penat aku..

Yang aku emo memalam buta ni apsal la plak ek??
Ntah.. Sbb sunyi kot.. takde sape nak peduli..
THANX.. aku memang SUKA..
ARGGGGGGGGGGGGHHHH..
hmmmmmmmmmmmmmmmm..
k la..

Jap,tolong ingatkan aku.. sok beli Mister Potato taw..
ada peraduan menang emas n duit..
DUIT LAGI???!!!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...