Monday, February 14, 2011

I just Can Be Myself :)





Tiba2 datang mood nak b'feeling2.. bcoz of something yg mbuatkan aku terasa hati or sdey ckit.. its nothing much actually.. just bcoz i've heard someone told other people that she/he doesnt like me.. i dont know why.. actually i even dont know she/he personally.. just one of the person which close to someone which is close to me.. at 1st,aku rasa sedikit kecil hati laa.. tapi bila fikir2 balik,siapa lah aku utk mbuatkan orang lain suka kat aku.. :)


the point is sekarang macam ni lah.. korang penah x secara x rasionalnya mngutuk or membuat bad speculation tentang seseorang walaupun korang x kenal pon orang tu.. honest lah,mesti penah.. and so do i.. tapi bila kita fikir2 balik.. kenapa mesti mulut ni talk shit about other people sedangkan every people making their own 'shit'.. hehe,see what im trying to say? :)


so daripada rasa sedih sebab x dapat buat semua orang suka kat kita,it turns my expression into a little smile,sebab aku tersedar yang aku ni hanyalah manusia biasa yang tidaklah sempurna dimata mana2 manusia,x terbanding dengan sempurnanya junjungan besar kita,Rasulullah SAW,jauh terlalu kerdil disisi Pencipta kita semua yang maha esa,ALLAH SWT..


So selalulah bermohon kepadaNya,kembali padaNya,sebab walau macam mana hinanya kita di mata manusia,ALLAH x pnh membezakan kasih sayangNya kepada hamba2Nya yg taat dan berharap padaNya sentiasa.. :)





p/s: sesiapa yg penah mempertikaikan diri anda dengan mengungkit ketidaksempurnaan anda,just give them a hit with this phrase : IF U CANT HANDLE ME AT MY WORST,SO U DONT DESERVE ME AT MY BEST..


Live life my fella! :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...