Saturday, March 19, 2011

Macam Mana Lah Aku Tak Boleh Utk Tak Minat ANUAR ZAIN!



Lelaki2 kat luar sana jgn nak condem2 aku pulak OK..
Aku punya hal,aku punya suka lah nak minat sapa2..

Ye aku minat ANUAR ZAIN..
Tapi bukan minat sampai tahap angau konon Anuar Zain tu laki aku..
Aku actually kagum dgn lagu2 nyanyian mamat ni..

~EK'ELEH,PASAL LAGU JE????

MEMANG LA PASAL LAGU SEBAB DIA KAN PENYANYI!


~Lagu dia dah la mendayu2,x jantan langsung!

EK'ELEH,KAU ORG KALAU TIME EMO LAYAN GAK LAGU2 CAMNI KAN?
puih!
Cuba lah hargai hasil seni org.. Support la ckit..
x suka la org yg bajet bagus ni..
haih haih haih..

OK2.. Dah2,xmo xmo emo..  =_=

Aku nak tanya ni,korang tahu x single terbaru ANUAR ZAIN yg jd OST filem HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA tu?
Alaaaa.. the 'SEDETIK LEBIH' song tu..
Best kan best kan?
FEEL GILERRRRR..
PEH!

*sebenarnya jadi feel after aku tonton filem tu tanpa ditemani papa. Sdey kot! (Baca kat SINI klu nak taw nape aku sdey). Then tiba2 dekat ending cerita ni,berkumandang la pulak lagu SEDETIK LEBIH ni.. Aduuuuuuuihhh! Kacau,kacau!

Aku try search VC lagu ni kt YouTube.. Tapi malangnya xde lagi,kena banned coz VC lagu ni x release secara rasmi pun lg..
Yg ada juz review VC ni je..




Tapi kalau nk dgr full song,play kat sini k..






Sambil2 tu,aku sertakan sekali lirik lagu ni.
Jom kita layan sama2 lagu ni kejap..



SEDETIK LEBIH
Setiap nafas yang dihembus
Setiap degupan jantung
Aku selalu memikirkanmu
Dalam sedar dibuai angan
Dalam tidur dan khayalan
Aku selalu memikirkanmu
Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang
Barulah terasa ku bernyawa
Kasihku…ku amat mencintai kamu
Kerana kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya
Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan
Ku bersyukur adanya kamu
Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia
Asal masih adanya kamu
SONG BY : EDRY ABDUL HALIM



Kerja aku skrg mmg x sudah2 layan lagu ni je..
Memang sesuai la dgn situasi aku yg sdg berduka lara ni..
*aikkkkkkkk??? pasai pa cekkk???

Selain lagu sedetik lebih ni,aku dgn baik hatinya menyertakan sekali link2 utk lagu2 hit Anuar Zain yg lain..
Whooooooooaaaaa,rajinnya aku carik link!

Anuar Zain - Semua Untukmu.mp3
ANUAR ZAIN -keabadian cinta.mp3
Anuar Zain - Ketulusan Hati.mp3
Anuar Zain - Ku Berjanji Karna Cinta.mp3
Anuar Zain - Perpisahan.mp3
Anuar Zain - Mungkin.mp3
anuar zain - sesucinya cintamu.mp3
anuar zain - lelaki ini.mp3


p/s: apa2 pun saluttttt kat tenaga kerja filem HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA sbb selain filem yg menarik,OST diorang pun gempak.. Keep it up guyz!

3 comments:

Abang Zam said...

merong mahawangsa memang superb..filem melayu yg awesome..hoho

berminat : Trick Download Video YouTube

Why Farouk said...

warrrrrrrggghhh!
trick yg ku nanti2kan..
thanx 4 sharing!

Merong mmg the best! :)

Abang Zam said...

iye? hehe..share lah k..

yup..memang awesome..CGI tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...