Friday, March 18, 2011

Penang Without Love...

i've been in penang again.. but kali ni,rasa kekurangan sgt2.. x macam selalu..
pada yg bkenaan,trima kasih sgt2..

ape2 pun,thanx to my buddies,WAWA n JIMMY..
U guyz r great n wonderful.. 
thanx sebab ceriakan hari2 Why yg gelap..
:'(


kenapa? kenapa Why mcm ni?
Mari ikuti perjalanan saya.........
sob...sob...sob....



Ini kisah Aku...

Di hujung minggu yang lalu....
Aku bersama temanku Wawa,bercadang utk lari dari kekalutan yg x henti2 mlanda diri di bumi Perlis...

Kami persiapkan diri kami apa adanya..
Kerana semuanya tidak dirancang sejak awal..
Kami nekad..
Lantas ku pelawa sekali sang pujangga hati..
katanya 'Dinda pergilah dulu.. Nnt kanda mnyusul selepas dinda'..

Hati ini keberatan sekali utk melepaskannya..
Tapi nak buat camna..
Aku perlu bertolak secepatnya kerana m'dgr perkhabaran yang sebuah band kegemaranku akan membuat show di Sungai Petani..
Kalau lambat,x sempat pula nak melihat pitt ismail MUH perform..

Lantas ku teruskan langkahku mninggalkan sisa2 peluhku di Arau..
owh,banyaknya peluh..
x,aku tipu.. aku rajin pakai deodoran..
xda peluh..
urggghhh..

Perjalananku terhenti di SP utk seketika..
Apa yg berlaku di SP telah ku catatkan DISINI..
*ngeeeeee~

Maka disinilah bermulanya dunia gelapku..
Pujangga hati yg ku nanti2kan membawa perkhabaran gila..
Katanya,hujan lebat di utara mnyebabkan dia terpaksa membatalkan perancangannya..
TIDAKKKKKKKKKKK!
Aku x boleh terima semua ini..
SDEY GILA! GILA! GILA!
tp apa aku boleh buat.. kalau pape jd kt tgh jalan,sanggupkah aku menerima?
Maklumlah,dia tunggang kuda istana.. xde bumbung... Basah.. Sejuk..
urggggghhhh..

Setelah puas meronggeng dan meroyan di Village Mall SP,aku dan wawa meneruskan langkah kami ke Penang..
*Ku cuba bertahan dgn kekecewaanku..

Yeah,Penang kesayanganku..
Tapi tidaklah setanding kasih sygku terhadap Johor..
Aku rindu JB..
urgggghhhh lg..

seharian x makan,McD di Megamall juga menjadi pilihan..
Almaklumlah,McD mmg berlambak di kg halaman kami,akan tetapi,berlainan benar dgn bumi Perlis yg lgsung tiada sebuah pun restoran McD.. huhuhu

inilah wajah2 yg menemani pengembaraanku di penang..
Owh Wawa n Jimmy..
kalian saje yg mngerti kesedihanku saat itu..
:(

Kalau kamu ada,mesti kita boleh amik gambar b'2.. tp...... :(

bukti kesengsaraanku.....



luahan rasa yg terpendam..


dan sementara itu....


jimmy,kau mmg kacau cerita aku.. >_<

owh,secara tidak sengaja,jimmy merakamkn wajah bebalku smbil memeluk katak hijau mata terbeliak ni.. kesian kan aku..
erkkk~

aku cuma mampu membelek2 patung comel di kedai ini..
Dan spt biasa,xkn penahnya nak membeli..
lalalalalala~


Pic yg mbuktikan bahawa masaku disini dihabiskan dgn menonton wyg..
*Big Momma n Hikayat Merong Mahawangsa m'jd penghibur.. PULUN




Dan...
Sebelum pengembaraan ini berakhir...
Jimmy telah menjadi tali barut jepun yg membocorkan rahsia lokasi keramat kubu pertahanan Kekandaku..


Padan muka,pasni sng ma nak set sasaran bom nuklear bila kita gaduh ke apa nnt..






Kemudahan asas....




Papan Tanda Psiko!



my last journey??........


hope not........................................



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...