Saturday, April 23, 2011

Apa Erti Jelous? Ini Baru Namanya JELOUS!

Kenapa hidup perlu ada perasaan jelez? Kenapa bila cemburu,mesti selalu mengeluarkan kata2 berbaur hasad dengki dan nada tidak bersyukur,seperti;

'kenapa saya x dapat macam dia dapat?'
'aku x puas hati ngan dia,dan aku rasa aku nak tampar dia skrg!'
'kenapa spare tyre dia besar dan saya kecik?'
..........  =_=

Kenapa kenapa dan kenapa??

Entry ini tidak berniat utk ditujukan kepada sesiapa.. Bukan nak tuduh blogger2 yg cemburu sebab aku punya followers 'ramai',bukan nak tuju kepada blogger2 yg cemburu aku punya duit nuffnang 'masyuk'.. Bukan nak tuju kepada blogger yg cemburu sebab UV aku 'tinggi'..

Kalau ada yg cemburu kat aku berkenaan perkara2 diatas ni,memang nak kena sumbat botol kaca kat mulut dorang tu.. PERLI..

Aku tujukan entry ni kat diri aku sendiri..

Ye.. Aku tengah cemburu sekarang.. SILA PLAY untuk mengetahui punca aku cemburu..



Tatkala melihat video ini,rasa macam nak gigit2 je bantal bentuk bintang warna merah pemberian papa.. Rasa macam nak menjerit sepuas hati sampai makcik sebelah rumah yg memang sedia x puas hati dengan kitorang serumah ni bernanah telinga..

Housemate aku,who r not a big fan of Justin Bieber pun boley rasa cemburu.. N housemate aku yg lagi sorang pulak boley sampai cakap 'i ll kill that gurl!!'..


Kenapa?? Kenapa sampai begini jadinya wahai perempuan?? Kenapa bila lelaki tu nampak impossible untuk dimiliki,so korang dgn rilexnya berkata 'owh,aku minat biasa2 je si JB tu'..
Tapi kenapa bila melihat a damn lucky gurl ni dapat bermesra,dapat menyentuh JB,dapat naik atas pentas,dapat bunga,dapat kena sentuh kat dagu dengan JB,secara automatiknya perasaan cemburu itu meluap2 seolah2 encik Bieber itu boipren kita?

Bila xda orang dapat,kita buat bodoh.. Bila ada orang dapat,kita x puas hati..

Mengapa??

justin selena kiss

justin bieber and selena gomez kiss picture

Kalau dengan SELENA GOMEZ,aku xda r nak cemburu sangat..
Sedar r diri beb.. Siapalah SELENA GOMEZ kalau nak dibandingkan dengan aku...
(ayat macam terbalik???)

And sesapa yang minat sangat kat Justin Bieber tu,aku bagi korang USHAR ni..

P/S: JB da besar sekarang.. rambut makin matang,makin tinggi,suara perempuan dah hilang,makin gatal bercinta.. Tapi yg paling penting,makin hensem la pulak aku tengok.. Cepat betul anak2 omputeh membesar.. Eh2,anak omputeh je ke?


:P

2 comments:

Bella Bell said...

kacak nye lah justin BIBIR ni..hehehe!!~

suka gak kat dia..tp x la fanatik sangat..tp suka la jugak..huhuu~~~

Why Farouk said...

sama lah kita.. hehe..
btw,jgn la disebut2 bibir tu..
geram taw...
grrrrr.. :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...