Monday, April 18, 2011

Salahkah Aku Berskandal Dengan Dia?

Aku x mintak pun utk suka dia..
but he's adorable..!!
KELIRU.. KELIRU.. KELIRU.. !!
Harap papa maafkan mama kali ni.. Sebab ma taw salah ma ni besar sgt..
T_____________________T


Hari ni saya berbaik hati untuk memperkenalkan pada semua rakan2 blogger sekalian,
buah hati pengarang jantung saya yg keberapa ntah..

BRENDON URIE  <3

Yes,he's the one who alwayz make me smile..
n we r very3 hepi together..

ECEH!
yelah tu.. IN UR DREAM!

Kenal x siapa Brendon Urie ni?
mamat ni lah vocalist band Panic! at the Disco tuuu..


comey kan?
well,tengoklah siapa punya..
bukan aku... sob sob..

btw.. before this,bila aku tengok dia nyanyi,x kira la dalam VC lagu diorang ke apa,
xde la pulak perasaan gairah ke ape langsung kat dia ni..
tapi cinta itu ternyata mula berputik bila aku tengok VC Ballad of Mona Lisa n also lagu the New Perspective..

Plus,both of the song are really great!
Best.. Setanding I Write Sins Not Tragedies to me..





Dalam VC ni,Brendon mmg sangat3 machosampaitakhingatyangakuniadapakwe..
Tengok ni.. tengok ni!!


felamakkk!!


Dia kelihatan sangat berkaliber..

Dannnnn..
lain2 koleksi peribadiku..
eceh!



baru2 ni,aku dapat emel dari Brendon..
N he sent me this!!

*
*
*
*
*
*
*
*


Cant believe he did it for me!
mmmuahh3xx
tq tq tq tq!!!

p/s: syok sendiri sokmo..  T____T

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...