Monday, August 15, 2011

UCAPAN PUASA YG TERLEWAT

Rasa macam da terlewat,tapi maybe x lagi kot.. puasa baru 2 minggu maa..
So x kesah la kan if aku nak ucapkan selamat berpuasa dan salam ramadhan kepada semua blogger walaupun orang lain semua da pakat2 start wish selamat hari raya.. huhuhu.. Apedaaaaa...

Setelah 3 tahun,inilah kali pertama aku menyambut bulan puasa di rumah.
Tapi sebenarnya,even kat rumah pun,nikmat puasa tu x terasa seperti mana yang aku mahukan..

Pasai pa ceq??

Sebab sebenarnya aku lebih banyak habiskan masa kat tempat kerja.. tiap hari berbuka puasa kat tempat kerja.. Dah tu pulak,x dapat tengok program2 best kat tv sempena ramadhan ni..
Naseb baek dapat tengok drama samarinda kat tv3 yg bertajuk RAMADHAN TERAKHIR tu..


Jalan cerita memang syiok,pelakon semua best2,terutamanya,watak Mazni yg dilakonkan oleh Fazlina Ahmad Daud (adik kepada Fauziah Ahmad Daud).


Dan kerana drama ini jugak,rasanya aku da terpesona dengan kemachoan....


Peh! Saje je ko ni Aeril Zafril nak goda2 aku lak.. haip!

Tapi tapi tapi.. Bulan puasa ni,yang paling penting adalah amal kita..
x kisah la sesibuk mana pun kita,jangan sampai kita mensia2kan bulan Ramadhan ini kerana Ramadhan yang akan datang belum tentu ada untuk kita rasai nikmatnya sekali lagi.

Akhir kata,selamat menyambut bulan Ramadhan kepada semua umat Islam..



(pesanan penuh ikhlas ini dibawakan untuk anda oleh whyfarouk.blogspot.com. cewah!)

2 comments:

Sizzling Suzai said...

salam ramadhan ^^ hi..hehe kwn sy suke sgt la nengok cte ni gak tp sy xpnh plak tgk lg..oh adk ogy belakon? die ade adk? hehehe..

neway, u r welcom to check mine dear.. http://sizzlingsuzai.blogspot.com/

msredcheesecake said...

dah nak abis puasa dah...alhamdulillah...

adi ogy tu sebijik cam ogy..

selamat hari raya maaf zahir batin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...