Wednesday, September 7, 2011

Wajah-Wajah Paling Ceria Di Hari Raya

Setiap kali hari raya datang,kita mesti dapat tengok betapa seronoknya mereka seolah2 puasa mereka penuh dengan sempurnanya seperti sempurnanya kegembiraan mereka..

Tengok la bila pasang pelita sape yg paling rajin nak tolong nyalakan sumbu?
Bila mak buat kuih raya,sape yg paling rajin nak tolong bentuk2 kan doh biskut?
Bila shopping baju raya,baju sape yang mak bapak utamakan dulu?

Dan bila tiba hari raya,siapa la yg paling riuh,paling kecoh,paling becok daan paling segala2nya??
x lain x bukan,mereka2 inilah jawapannya...



cumil x yang bersongkok x sepadan dengan kepala tu?



Yang tua cuba la pegang duit camtu pepagi raya..
Mesti kena paw punyer....

mereka la yg x sabar2 nak bermaaf2an di pagi raya dengan yg tua walaupun mereka xde dosa ape pun lg.. (yelah tu nak mintak maap)
beratur nak masuk kelas pun x mungkin akan serapat ini..

walaupun tanpa gigi.....

Senyuman mereka sentiasa ada.....



walau jarang berjumpa,raya punya pasal semua jadi kamceng..


walaupun mood x pnh seragam...

Hari Raya Tetap Milik Diorang...


(yang besar pulak beraya dalam toilet shoping mall.. apedaaa..)

HEPI EID MUBARAK SEMUA!

p/s: betul kata HANIS ZALIKHA,budak2 memang suka makan pandan cookies.. xpela,selamat tart nenas aku..

2 comments:

msredcheesecake said...

hehe...pangai org nak ambut raya kat atas tu macam ada dlm diri msred je....ada gak beratur nak salam org tapi tak dapat pun apa2 sampul....hheee

swiss roll said...

nice pictures, gne camera ape sis??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...