Saturday, October 22, 2011

Konvo! Konvo! Konvo!! Arau,Here I Come!!....AGAIN!



Ye!
Hari ni aku dah pun berada kat Arau,Perlis..
Aku memang x habes2 buat entry pasal Arau.. Nak wat camne..
Dah hidup aku akan terus berkait dengan Arau sampai bila2..

Tadi dah pegi amek jubah konvo.. BESAR OK!
Memang la! Mana ada jubah konvo ikut body cut..
Tapi seyes besar tang bahu..
Pelik coz bahu aku x luas.. Kecik kiut miut je..

kan best if baju grad camni.... eh kau!!!


Tadi pegi amek jubah konvo dengan gaya selekeh mekeh je..
Sampai sana semua perempuan2 bukan main cun lagi semua..
Adeh.. terjejas reputasi....(ntah hape2)

Xpe.. Ahad ni.. Gua pakai semak2 (smart2 gaya bahasa kelate)..
Gua mekap baekkkkk punyer..



Walaupun aku grad dalam kelas yg biasa2 je.. xda bintang bulan tu semua..


BIAR GRAD KELAS BIASA ASAL BERGAYA..




HOTAK ANG!


HUWAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!




BAIKLAH! JIKA BEGITU,DEGREE NI HARUSLAH FOKUS!

YA IYA LAH TU!




Apa2 pun,tahniah untuk diri sendiri sebab dah grad diploma..



Bangga tetap bangga beb.. Belajar bukan senang..


Ye x?



:)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...