Saturday, October 15, 2011

Mereka Yang Saya Cari Bila Nak Bagi Hilang Tension

Sungguh duduk terperuk lelama kat kampus merupakan suatu perkara yang sangat sangat sangat membekukan otak.

Sebab tu kalau ada peluang,aku cepat cepat bungkus beg,balik umah (time kat segamat boleh la macam ni. kat perlis dulu xda keje aku nak balik johor tiap2 hujung minggu) and cari diorang diorang ni..


Tumpukan pada gadis di baris hadapan.

Lantas 3 anak dara + 1 teruna yang tidak kelihatan di dalam gambar ini memecut terus menuju ke.........................MELAKA!
(sambil membayangkan lagu Camp Rock jd music background)




eh,aku jalan solo2 je ke?? mana pakwe kau??



auntie x cumil!


saya suka cili itu! cili itu sgt comel! comel itu mcm saya! anda setuju??


klu x,xpe!


olololololorh.. gedik korang! heheh..


air milo,air sirap limau,air limau.. hahahaha..
yg belakang tu.......kepam bibir.. kepam ke kemam???? watever it call..


aku punyer..


haikal punyer..


ain punyer....


makcik punyer.. eh silap.. dya punyer.. panggil makcik dya pon boleh :)





adek aku style..


akak adek aku pon boleh tahan.. lalalalalala~





menanggung kekalahan..


ok.. aku dah penat..


korang pon da penat kan? muka da serabai dah ye?


ye xpe...


mari kita balik muar balik.. nanti ada masa aku cari korang lagi ye..
sayang korang..




sekian..... :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...