Saturday, March 10, 2012

Cinta Terakhir

Dulu,saya ada seorang sahabat yg selesa saya pnggil akak.. saya pernah lihat dia menangis ketika mendengar lagu ni.. itulah namanya dugaan,bercinta bertahun2,tapi diuji di tengah jalan..saat itu,saya dapat lihat dan rasai kesedihannya.. dia pernah menangis dalam pelukan saya.. dapat saya rasakan hangat airmatanya mengalir di bahu ini.. dapat saya ukur betapa kurus dan lemah susuk tubuhnya dimamah penderitaan..
Dan sekarang,setelah lama x berjumpa,saya terima khabar yg dia sudah pun menjadi tunangan orang.. dengan siapa? Masih dengan orang yg sama yg pernah membuatnya hatinya menderita dulu….. kuat kan akak tu…? Akhirnya,kesetiaannya terbalas juga.. sungguh,kalau jodoh sudah tertulis,pasti akan ada dugaannya.. sabarlah wahai hati… subhanallah..
Untuk akak,why mendoakan semoga kebahagiaan terus menyinari hidup akak.. Dan semoga dengan rahmatNya,cinta akak diberkati sampai ke syurga… amin..




Cinta Terakhir (Aiman)


Kau Cinta pertamaku
Engkau cinta terakhirku
Tiada apa yang bisa menafikan kasih kita...

Kau ayu dimataku
Satu antara seribu
Tiada tara didunia...

Mungkin kan terputus di tengah jalan
Mungkin kan terlerai tanpa ikatan
Usah ragu dengan takdir...

Mungkin kitakan berbeza haluan
Berakhirnya cerita percintaan
Segalanya ketentuan Tuhan....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...