Sunday, April 22, 2012

Angau Aku Datang Balik

Almaklumlah,bila hati cam ala2 kosong ni kan,senang je nak jatuh hati..
Tapi kemain,jatuh hati dekat yang gempak2 je.. Yang memang mustahil la nak dapat kannn..
Yela.. Kang jatuh hati dekat yang ada depan mata,susah pulak..

Ahhhhhhh... takmo la nak jatuh2 hati ke apa lagi sekarang..
Bukan nak lawan perasaan ke apa,tapi apa salahnya kalau still mengharap pada apa yang dah ada dalam hati kan?
Eh apa aku cakap ni?

Aku nak cakap pasal Grant Gustin la..
Agak2 boleh tak dapat dia??
Tapi dia non muslim la.. Tak terbimbing kalau aku dapat dia..
Makkkkk ai jauhnya angan2 aku..
Derrrrrr..


wahhhhh.. dia gerak2 lahhhh.. cehhhhh..

Grant Gustin ni mamat yang pegang watak sebagai Sebastian dalam Glee tulah..
Ha'a... yang jadi gay tu..
erkkkkk... -.-

Wey,tengok sikit dia nyanyi cover lagu Glad U Came by The Wanted tu..
Awesome kotttt..
Lebih awesome dari The Wanted.. *sempat kan nak banding2kan?





cute kannnnnn dia???

Ni sebelum aku tutup cerita,nak tunjuk sikit kat korang..
Biar korang muntah hijau bila tengok..

*
*
*
*
*
*
*
*
*
**
*
*
*
*
**
*
*
*



OK BYE!

Larikkkkkkkkkkkkkkk!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...