Saturday, September 29, 2012

September Bulan Musim Orang Beranak?


Korang tak rasa ke ramai betul manusia lahir bulan September? Kalau tak bulan September pun mesti bulan mac. Percayalah. Aku dah buat analisis dah. Aku syak bulan januari selalunya bulan mengawan. Sebab ramai orang kahwin dekat hujung-hujung tahun sebab cuti sekolah. Then mengandung sembilan bulan beranak bulan september la.. Tapi macam mana pulak dengan yg lahir bulan mac? Ahhhhh, malas pulak aku nak analisis lebih lebih.

Yang paling rare sekali adalah orang yg lahir pada bulan may *ehem ehem. Tak pun bulan june. Tapi may la yang paling rare. Tetiba rasa diri ini istimewa. Awww awwww..

Ok!

Btw, entri ni adalah entri khas untuk kawan2 aku yg lahir pada bulan September. Ramai kot.. tapi yang aku list ni adalah mereka yg bertuah sebab aku ingat birthday diorang bulan September. Yg aku tak ingat tu, sila inform, nanti aku edit entri ni ok.. *hahaha, boleh pulak macam tu kan?

So inilah wajah-wajah mereka yg lahir pada bulan september. Hebat sangat ke korang? hehe


min..
min were so lucky sebab dia sorang je yg dapat kek dari kitorang.
dapat kek, dapat pizza, dapat karok.
banyak hutang budi kau min.. kui kui kui



dian

ijal



cobiz




nisa



 
 dannn... siapa ni???
ahahahah.. sory kemal.. kemal sweet cam strawberry..
so why amik pic ni sebab kemal geget strawberry.. *perlulah? bhahahah


ramai lagi wey sebenarnya. Zaza, ika, shahril.. Errrr sape lagi?? Serius ramai. Kapasiti otak aku sampai tak muat nak ingat semua. So sori guyz.

Apa apa pun, selamat hari jadi buat korang semua. Be a better person. Be a better slave to Allah swt.

U go septemberians! *word baru, septemberian. Duhhhhh  -.-



2 comments:

tetaufiq said...

Dian tu cantik mcm Y :)

Why Farouk said...

hehe.. sangat! dia sangat cumil mcm anak patung! kecik molek je.. btw thanx fiq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...